Wkinl

Hoe maak je een spel kaarten onthouden

Stelt u zich eens in staat om de volgorde van de kaarten te onthouden in een gehele dek (of twee) zo snel als ze kunnen worden behandeld. Het geheim van de kaart tellers is een geheim niet meer. Met behulp van het geheugen paleis techniek hieronder, kunt u ook een willekeurige (of gestapeld) dek van kaarten te onthouden om met een bezichtiging. Het kost een beetje tijd te zetten en veel oefening, maar zodra je hebt het naar beneden, zult u in staat om uw vrienden verbazen.

Stappen

Hoe maak je een spel kaarten onthouden. Onthouden de rijm "acht koningen dreigde vijfennegentig queens sparen voor een zieke knave" dit is de volgorde gelederen van de kaarten 'wordt uitgevoerd in 8-k-3-10-2-7-9-5-q-4-a -6-j.
Hoe maak je een spel kaarten onthouden. Onthouden de rijm "acht koningen dreigde vijfennegentig queens sparen voor een zieke knave" dit is de volgorde gelederen van de kaarten 'wordt uitgevoerd in 8-k-3-10-2-7-9-5-q-4-a -6-j.

Gestapeld dek methode (valsspelen)

  1. 1
    Onthouden de rijm "acht koningen dreigde vijfennegentig queens sparen voor een zieke knave" dit is de volgorde gelederen van de kaarten 'wordt uitgevoerd in 8-k-3-10-2-7-9-5-q-4-a -6-j
  2. 2
    Onthoud het woord "achtervolgd" Dit is aan de orde de pakken zal lopen in CHSD
  3. 3
    Schik uw terras volgens het patroon, 8c-kh-3s-10d-...
  4. 4
    Gebruik dit in magische trucs die een vooraf afgesproken dek eisen of pretenderen te zijn "opgeslagen" het

Geheugen paleis methode

  1. 1
    Bouw een geheugen paleis. Een geheugen paleis is een plaats in je geest (vaak gebaseerd op een echte plaats) met vele kamers die je kunt "plaatsen" dingen of mensen in die je kunt associëren met dingen die je moet onthouden. Dan, wanneer u het nodig om die dingen te herinneren, je mentaal "wandeling" door de kamers. De bouw van een geheugen paleis kost een beetje tijd en doorzettingsvermogen, maar zodra je het hebt, kunt u deze gebruiken voor bijna alles wat je moet onthouden.
  2. 2
    Onthoud de volgende volgorde:
    • A = 1, B = 2, C = 3, D = 4, E = 5, F = 6, 7 = G, H = 8, I = 9 O = 0. Let op: er is geen tien, maar 0. Zero wordt O (klinkt als oh) voor het gemak. Het ziet er hetzelfde uit.
  3. 3
    Denk aan een getal van twee cijfers. Conversie beginnen met behulp van de tabel hierboven om brieven:
    • Bijvoorbeeld: denk aan 34. Neem de 3. Met behulp van uw vingers, tellen de brieven aan 3, A, B, C. Doe het voor 4, D. Dus je hebt CD. Nu komt het lastige bit. Je moet een of andere manier die brieven, CD, koppelen aan een persoon.
  4. 4
    Maak een lijst van 100 mensen. Gebruik het nummer alfabet hierboven beschreven om te komen met 100 mensen wiens eerste en laatste initialen correleren om elk nummer van 00 tot 99. U kunt gebruik maken van beroemde mensen, vrienden, en collega-wie het duurt voor u om uw 100 mensen. Als voorbeeld nemen nummer 48. Dit zou zich vertalen in DH (4 = D en 8 = H), zodat u kunnen de lijst Damon Hill, de beroemde autosport kampioen. Om een ​​dek van kaarten te onthouden, natuurlijk, zult u slechts 52 mensen nodig, maar met 100 zal nuttig zijn voor andere inspanningen, als goed.
  5. 5
    Wijs een actie aan elk van uw 100 mensen. De actie voor Damon Hill, bijvoorbeeld, zou logisch zijn het besturen van een raceauto. De actie die u toewijst aan elke persoon kan alles wat je wilt, zolang het iets wat je sterk associëren met die persoon en kan gemakkelijk roepen zijn. Je hebt ook om ervoor te zorgen dat elke persoon een unieke actie. Dat is het moeilijkste deel, maar het is erg belangrijk.
  6. 6
    Wijs elke kaart een persoon en een actie, met behulp van deze methode. Bijvoorbeeld, zouden de zes clubs numeriek vertalen naar 63 (de 6 blijft een nummer, en "C" in "Clubs" is gelijk aan 3 volgens de bovenstaande grafiek.) Uw nummer 63 persoon zijn: Frank Capra, de directeur van de klassieke film "Het is een Wonderful Life". Zijn actie zou kunnen regisseren van een film, terwijl in de sneeuw. Dus de zes van de clubs wordt Frank Capra. Het pak van schoppen vormt een probleem omdat er geen numeriek gelijk aan de letter "S" in de bovenstaande grafiek. Om dit op te lossen, kunt u schoppen gelijk een ander component dan 3 (klaveren), 4 (ruiten), of 8 (harten) brief maken. Een nog eenvoudiger manier, misschien, is om gewoon te maken 6 = S in plaats van F.
    • Vergeet niet, het gezicht kaarten zijn ook belangrijk, dus zorg ervoor dat je een persoon en een actie voor die kaarten. Omdat al uw nummers nu zal worden genomen (behalve het nummer "1", die u kunt aanwijzen als azen), moet u gewoon namen voor het gezicht kaarten te onthouden. Aangezien het systeem omvat alle kaarten behalve jacks, koninginnen en koningen, zult u alleen nodig hebt om 12 mensen onthouden buiten het systeem.
  7. 7
    Zorg ervoor dat u al uw mensen en hun uit het hoofd acties. Je moet in staat zijn om direct foto van de persoon in verband met een aantal van 00 tot 99, evenals die mensen geassocieerd met elk van de plaatjes.
  8. 8
    Onthouden van een dek door het plaatsen van elke kaart in je geheugen paleis. Als het tijd is om daadwerkelijk onthouden het dek, simpel gezegd de kaarten in de kamers van je geheugen paleis. Dus als de eerste kaart is de zes clubs, kunt u Frank Capra plaats bij de eerste halte in je geheugen paleis (de stoep bijvoorbeeld).
  9. 9
    Loop door het geheugen paleis te herinneren wat kaarten zijn omgedraaid en in welke volgorde.

Dubbele pegword methode

  1. 1
    Bestudeer het artikel onthouden van een lijst met nummers en rijmwoorden te leren hoe pegwords gebruiken. Het is een vrij eenvoudig concept.
  2. 2
    Bestudeer het artikel onthouden getallen moet je bedreven zijn in deze om stap 3 te gebruiken
  3. 3
    Leer deze pinnen voor de nummers 1 tot en met 52:
0123456789
0bindenNoachmaroggewetschoenkoeklimoptaart
10tenenpadtienertijdbandhanddoekleren (er)tacoTVkuip
20neusmoernonNemonairnagelinkepingatoombommesknop
30muisslotgrachtmaanmummiemaaiermuildierwedstrijdmokfilmdweilen
40rosestaafneushoornrammenfoutrollenvoornharkdaktouw
50lassodekselleeuw

Als een van deze zijn moeilijk te onthouden, make-up je eigen

4.Learn deze pinnen voor de kaarten:

Een2345678910JQK
CKatKanKamKernSteenkoolContantKoekjeHoestenCapoGevalClubCrèmeKoning
HHoedWetsteenHamHaasHeuvelHacheeHogHoefHippieSlangHartKoninginScharnier
SPakZonSomPijnlijkVarenSjerpSokVeiligZeepSausSpadeStoomZingen
DDatumDuinDamDeurPopScheutjeDokDuikenDebDosisDiamantDroomDrinken

Voor deze haringen, de eerste letter is hetzelfde als het pak, de laatste letter (A-10 10 behandeld als 0) is uit het belangrijkste systeem, Jack is de naam van het pak, Koning en Koningin (soort van) rijm met de woorden "koning" en "koningin". Net als bij de vorige lijst, als een van deze geeft je problemen, vormen een van uw eigen.

5.Associate de kaart haringen met het aantal haringen. Als uw eerste 5 kaarten zijn KC, 9D, 10S, 3H, 8C, visualiseer een koning (King of Clubs = "king") dragen van een stropdas (bind = 1) voor de eerste kaart, een debutante (Deb negen van diamanten) op Noah's arc (Noah = 2) voor de tweede, Uw moeder (ma = 3) het maken (of bedekt met) saus (saus = 10 van schoppen) voor de 3e kaart, een ham (3 van hartjes = ham) op rogge (rogge = 4) sandwich, en een politieman (5 = wet) hoesten (8 clubs = hoesten) voor de vijfde kaart.

6. Praktijk. Praktijk. Praktijk. Direct het onthouden van een gehele dek is een hele prestatie. Verwacht niet dat je er moet komen meteen.

Tips

  • U kunt deze methode en het geheugen paleis gebruiken om een ​​lange reeks cijfers, evenals vele andere dingen te herinneren. Zie de gerelateerde Google voor meer informatie.
  • Combineer de werking van een persoon met een andere persoon. Wanneer moet je een heleboel verschillende dingen (een heel spel kaarten, bijvoorbeeld) onthouden, kan je het gemakkelijker vinden om een ​​persoon te combineren met actie van iemand anders om tijd en 'ruimte' opslaan in je geheugen paleis. Stel bijvoorbeeld dat de eerste kaart die opkomt is de zes clubs (Frank Capra) en de volgende is de 4 van harten (Damon Hill). U kunt dan beeld te Frank Capra besturen van een raceauto in plaats van regisseren.
  • Maak een lijst van mensen die je kennen en wie je voor kunt zijn. Het is zeer belangrijk dat u in staat zijn om levendig te zien van de persoon in je geest.
  • Deze methode kan een hoop tijd om vast te nemen, maar op de lange termijn is het de moeite waard. Zodra u al uw associaties opgeslagen zult u in staat zijn om langzaam te onthouden van de volgorde van een spel kaarten. Met de praktijk zul je in staat om de kaarten zeer snel op te roepen.
  • U kunt het systeem het beste te werken voor u te wijzigen, maar altijd consequent zijn. Als je bijvoorbeeld besluiten dat 6 = S in plaats van F, 6 altijd gelijk S.