Wkinl

Hoe je grote buit te spelen

"Big Booty" is een traditionele klappen en zingen spel dat mensen niet naar ritme breken of te krijgen mond vol tanden uitdagingen. Het is een grote ijsbreker of feest activiteit voor kinderen en volwassenen en nooit nalaat te lachen inspireren. Hoewel Big Booty heeft geen standaard regelset, het basisidee is overal hetzelfde. Om een ​​variant van Big Booty spelen, volgt u deze instructies.

Stappen

Hoe je grote buit te spelen. Krijg tenminste drie mensen om ofwel zitten of staan ​​in een kring.
Hoe je grote buit te spelen. Krijg tenminste drie mensen om ofwel zitten of staan ​​in een kring.
  1. 1
    Krijg tenminste drie mensen om ofwel zitten of staan ​​in een kring. Hoewel de drie mensen zullen doen, is het spel best gespeeld in grote groepen van minstens vijf.
  2. 2
    Vast een speler te grote buit te zijn. Dit is in wezen gewoon een naam voor de leider.
  3. 3
    Nummer van de andere spelers. Ga rond de cirkel om hen te noemen "Number One", "Nummer Twee," en ga zo maar door.
  4. 4
    Krijg grote buit op het ritme vast te stellen. Dit is een eenvoudige 4/4 ritme dat uit het patroon pat, klap, snap, klap; pat je dijen of een tafeloppervlak met beide handen, klap in je handen samen, snap je vingers, en klap weer. Begin bij een gematigd tempo.
  5. 5
    Hebben de groep sluit zich aan bij de leider. Iedereen moet tikken, klappen, en tegelijkertijd happen.
  6. 6
    "Big booty, grote buit, grote buit, oh ja" Big> Dit is om te worden gezongen in het ritme van elke beat benadrukken een lettergreep:
    • Pat - "Big boo ty"
    • Clap - "Big boo ty"
    • Snap - "Big boo ty"
    • Clap - "aahhhh yeah!"
  7. 7
    Maak individuen zingen door hun aantal te bellen. Elke persoon die wordt opgeroepen om te zingen moeten hun eigen nummer, gevolgd door het nummer van de persoon die ze willen gaan volgende (of Big Booty) zingen. Dit alles is om te zeggen in de tijd met de gegeven tikken / klappen tempo; er echter rekening mee dat iedereen die niet wil kan net zo goed staat de cijfers in plaats. De leider begint deze kettingreactie. Bijvoorbeeld:
    • Alle: "Big boo ty," boo buit, '> ty, "boo ty," oh ja buit, ">"
    • Big Booty: "Big boo ty," nummer se buit, "!> Ven" (Zei met een schouderklopje en een enkele klap)
    • Number Seven: "Number se ven, nummer drie zeven,>!" (Zei met een schouderklopje en een enkele klap)
    • Nummer drie: "Nummer drie, nummer acht!" (Zei met een schouderklopje en een enkele klap)
    • Number Eight: "Nummer nummer acht," Big Boo acht,> ty '(zei met een schouderklopje en een enkele klap)!
  8. 8
    Ga verder in patroon tot iemand een fout maakt, in dat geval moeten zij de cirkel te verlaten. Fouten onder meer de volgende:
    • Vallen uit ritme (meestal omdat ze niet realiseren van hun aantal werd genoemd)
    • Praten tijdens de chant wanneer het niet aan de beurt
    • Plukken van hun eigen nummer
    • Picking het nummer van de speler die zó gepakt (ex: indien Nummer Vijf picks Nummer drie en nummer drie picks Number Five weer, nummer drie is uit)
  9. 9
    Spelen totdat er slechts een overlevende. Deze overlevende wordt de nieuwe Big Booty, iedereen krijgt hernummerd afhankelijk van hoe lang ze duurden in de cirkel.

Tips

  • Momentum en / bouwen of dansen moedigen, dan kunt u ook geleidelijk verhogen het tempo als je gaat.
  • Om het moeilijker te maken, kan een persoon zeggen: "Big Booty" in plaats van hun eigen nummer. Bijvoorbeeld, "nummer drie" passeren de beurt om "Big Booty" zou zeggen "Big booty, grote buit" in plaats van "Nummer drie, grote buit." Dit maakt het spel uitdagender omdat het de persoon die aan de beurt is heeft een hardere tijd herinneren ieders nummer.
  • Een andere variatie voor meer uitdaging is om het spel te spelen terwijl watertrappelen. Op deze manier krijg je ook als je de klappen missen.
  • Een andere (eventueel meer leuke) manier om te spelen is om steeds opnieuw te rangschikken in plaats van weg te nemen van de spelers. Bijvoorbeeld, als nummer drie messes up of spreekt voor zijn beurt en er zijn tien mensen het spelen, dan wordt hij Number Nine (niet tien, als Big Booty is als Nummer Nul) of "Little Booty" (een standaard naam voor de laatste speler en iedereen beweegt naar beneden) en de andere spelers dienovereenkomstig verschuiven. Dit voegt een extra uitdaging om te herinneren wie wie is en niet belt dezelfde persoon die je belt. Als je op deze manier speelt, hoewel, is er geen winnaar. U kunt echter de speler die de positie van de "Big Booty" de langste aan de officieuze winnaar houdt achten.
  • De leider moet slechts een paar seconden te wachten voordat u een nieuwe ronde, dit geeft de mensen minder tijd om vertrouwd te raken met hun nummers geworden, en houdt de dynamiek van het spel te gaan.
  • Een andere manier om het spel te spelen is om het onderliggende tempo, dat is een grotere uitdaging om te leren verdubbelen, maar maakt het makkelijker om erachter te komen wie heeft geen ritme. In plaats van een beat per frase, zou het twee tellen. Vb.:
    • Pat "grote", pat "buit"
    • Clap "grote", clap "buit"
    • Pat "Big", pat "buit"
    • Twee klapt zonder woorden
    • Pat "oh", pat "ja"
    • Twee klapt zonder woorden
    • Pat "grote", pat "buit"... en zo voort
  • Als je vast komt te zitten in een file, kan een persoon schreeuwen, "Big Booty, af te breken." Dit verandert dan in een acht-tellen breakout dans voor iedereen, waarna Big Booty begint het liedje opnieuw. Iedereen blijft zitten en krijgt een kans om een ​​dom dansje doen en verder gaan met het spel.
  • Het ritme kan zo ingewikkeld als "Big buit" het wil, zolang de spelers kunnen omgaan redelijk goed.
  • Er zijn vele alternatieve namen die dit spel wordt herkend door het opnemen van "Zuma" of "Big Buddah".
  • Een Koreaans alternatief is om elke persoon een naam en de actie in plaats van nummers te geven. Na het kiezen van een thema (bijvoorbeeld superhelden), iedereen kiest een naam en bijbehorende actie (vb.: Spiderman; standhouden polsen om te schieten "spinnenweb"). Idealiter kan elke naam en actie worden gespeeld over 2 beats. Voor de eenvoud, zegt iemands eigen naam weggelaten: op beats 1 en 2, iedereen doet "Pat, Clap" zonder chant. Op beats 3 en 4, de persoon zingen geeft de naam en voert de actie van de volgende persoon, terwijl iedereen doet een linker snap en een recht handomdraai om het tempo te houden. (Dit betekent onverstaanbaar actie en verkeerde naam / actie combinatie worden toegevoegd aan de lijst met fouten.) In plaats van wordt geschopt, zijn spelers die een fout maakt meestal speels gestraft (bijvoorbeeld drummen op de rug), en het spel wordt hervat.
  • Een goed aantal spelers is ongeveer tien. Als er te veel, dan is het spel vertraagt ​​en mensen kunnen chagrijnig te krijgen. Als er niet genoeg mensen, dan zal het niet leuk, omdat het ritme van het spel is moeilijker te krijgen in.
  • Om echt verhogen de moeilijkheidsgraad van het spel, wanneer een speler krijgt "out", toegewezen ze een geheel nieuw nummer. Als je vijf spelers, bijvoorbeeld, de eerste persoon om het te verknallen wordt zes, de volgende zeven, enzovoort, waardoor gaten in de nummering systeem dat maakt het moeilijk om te onthouden wie u moet bellen wanneer je aan de beurt komt. (Ex. uiteindelijk je kan eindigen met nummers 22 tot en met 26, maar geen 1 tot en met 5.)
  • Een andere variant van het spel omvat niet mogen zeggen twee-lettergreep nummers, zoals "zeven" wordt "div", "elf" is "lev", enzovoort. Als een andere speler zegt "nummer zeven", vervolgens (s) hij is out (of gaat naar het einde van de cirkel).

Waarschuwingen

  • Sommige mensen kunnen niet als "Big Booty" wordt genoemd en voor hen kunt u dit wijzigen in "Big Beauty" "Big Cutie" of soms gebruikt met kinderen "Big Boata".